Herendi legújabb romantikus vígjátéka a Futni mentem. Főszereplője egy anya (Udvaros Dorottya), aki férje halála után elhatározza, hogy teljesíti annak utolsó kívánságát, és lányaival (Lovas Rozi, Tenki Réka, Trill Beatrix) váltóban lefutja a maratont. Apró probléma, hogy egyikük sincs fizikálisan és mentálisan felkészülve a futásra. Az anya és lányai mellett ráadásul a rokonokat és barátokat is váratlanul éri a nők lehetetlennek tűnő vállalkozása.
Néhány véletlenen múlik az egész. Az egész élet. A találkozások, a szerelmek, a boldogságok és a tragédiák. Almut (Florence Pugh) és Tobias (Andrew Garfield) véletlenül fut össze – de szó szerint. A lány elgázolja a fiút, és a baleseti sebészet folyosóján várakozva van idejük beszélgetni. A beszélgetésből futó kaland, a kalandból életre szóló szerelem lesz. A menő sztárszakácsnő és a világban helyét kereső srác összeköltözik, és együtt is marad. Gyerekük születik… de a boldogság sosem tart örökké – és rájuk is vár néhány nagy tragédia. Olyan utat járnak, amelynek csak az idő szigorú törvényei szabnak határt. Meg kell tanulniuk, hogy akár vakmerő, akár óvatos döntéseket hoznak, minden pillanatot külön-külön kell élvezniük: hiszen a jövő alig számít, amíg a jelen pillanat csodálatos.
Telihold. A rémület valóságos. A Blumhouse-tól és Leigh Whannell író-rendezőtől, a hátborzongató modern szörnyfilm, A láthatatlan ember alkotóitól érkezik ez az új, rémisztő fenevad rémálom: a FARKASEMBER. Az Arany Glóbusz-jelölt Christopher Abbott (Szegény párák, A 22-es csapdája, Éjjel érkezik) alakítja Blake-et, a San Franciscó-i férjet és apát, aki, miután az apja eltűnik, és halottnak nyilvánítják, megörökli a távoli oregoni vidéki házat, ahol gyermekkorát töltötte. Mivel házassága a befolyásos Charlotte-tal (az Emmy-díjas Julia Garner; Ozark, Az örökösnő álarca mögött) éppen válságos szakaszban van, Blake rábeszéli feleségét, hogy szakadjanak ki a városi környezetből és látogassák meg a birtokot kislányukkal, Gingerrel (Mathilda Firth; Hullraisers, Coma). Ám amikor a család éjnek évadján a házhoz igyekszik, megtámadja őket egy láthatatlan állat, így kétségbeesetten elbarikádozzák magukat odabent, miközben a lény odakint les rájuk. Azonban ahogy múlik az éjszaka, Blake egyre furcsábban viselkedik, átalakul valami felismerhetetlenné, és Charlotte-nak kell eldöntenie, hogy a házban vagy a házon kívül leselkedik rájuk nagyobb veszély… A klasszikus Universal szörnyfilm vérfagyasztó újragondolását Whannell rendezte, és Whannell, Corbett Tuck, Lauren Schuker Blum és Rebecca Angelo (Pénzeső) írták. Whannell korábbi filmjei a Blumhouse égisze alatt például A láthatatlan ember, Invisible Man, Upgrade – Javított verzió, és Insidious: A gonosz lélek. A FARKASEMBER producere Jason Blum, a vezető producerei Ryan Gosling, Ken Kao, Bea Sequeira, Mel Turner és Whannell.
Big Nick ismét beveti magát, és egyre közelebb kerül Donnie-hoz, aki belekeveredik a gyémánttolvajok és a maffia kegyetlen és kiszámíthatatlan világába egy hatalmas gyémántrablás előterében.
Miután váratlan hívást kap felfedező őseitől, legénysége élén Vaiana nagy utazásra indul, s természetesen vele tart Maui is. Óceánia távol eső vidékein, rég elveszett vizeken át visz az útjuk, ahol olyan kalandokba keverednek, amilyenekről Vaiana még csak nem is álmodott.
Nina (Demeter Villő) legfőbb vágya, hogy író legyen, kreativitását az animációs filmrendező apjától (Mátray László) örökölte. Mindennapjait kétbalkezes bűvész öccse (Hárs Bonca) kavarja fel, s mivel az anyukája (Lovas Rozi) korán meghalt, a női mintát kissé merev nagynénje (Tenki Réka) nyújtja a családban. Amikor apja életébe új szerelem (Rujder Vivien) érkezik, Nina a szomszédban élő bohém írónő (Zsurzs Kati) iránymutatásait követve az írás segítségével dolgozza fel édesanyja elvesztését, és nyitja meg szívét az új családtag és az első szerelem (Kövécs Barnabás) előtt.
A BETTER MAN: ROBBIE WILLIAMS a brit popsztár, Robbie Williams üstökösszerű berobbanásának, drámai bukásának és figyelemreméltó visszatérésének igaz története. Robbie szemszögéből láthatjuk a rá jellemző szellemességgel és fékezhetetlen lelkesedéssel, amint gyermekből a slágerlistákat ostromló fiatal lesz a Take That fiúbanda legifjabb tagjaként, majd példátlan sikereket ér el és rekordokat dönt egyéni előadóként – s mindeközben megküzd megannyi kihívással, ami a világra szóló hírnévvel és gazdagsággal jár.
Sonic, a sündisznó visszatér a mozivászonra karácsonykor az eddigi legizgalmasabb kalandjával. Sonic, Knuckles és Tails összefognak egy veszélyes új ellenféllel, Shadow-val szemben, aki egy rejtélyes gonosztevő, és olyan ereje van, amilyennel még egyiküknek sem volt dolga. És mivel a Sonic csapat képességeit ez a kihívás minden szempontból meghaladja, keresniük kell egy váratlan szövetségest, hogy megállítsák Shadow-t, és megvédjék a bolygót…
Van az Északi-sarkon egy titkos bázis. Különlegesen kiképzett szolgálat őrzi, high-tech kütyük segítségével irányítják, és a személyzete csupán egyetlen, pontosan meghatározott célra koncentrál. De szerencsére nem katonák, nem deszantosok és nem titkosügynökök. Hanem manók. Főnökük pedig a Mikulás (J. K. Simmons), akinek – bármilyen jóságos – megvan az oka az óvatosságra. Ezért van mindig mellette a hű testőre, a világ legnagyobb manója, a kősziklakeménységű Dwayne Johnson. Amikor valaki betör a behavazott kupola alá, és elrabolja a Mikulást, neki kell a nyomába erednie. Csakhogy az év legfontosabb napja vészesen közeledik, ezért bevonnak az akcióba egy civilt, a menő embervadászt (Chris Evans) is. A mesék világán edződött szuperhős és cinikus földi bűnöző kénytelen összefogni, hogy együtt mentsék meg az ünnepet. De ehhez ki kell nyomozniuk, ki rabolta el a Mikulást, miért támadnak rájuk felbőszült hóemberek, és mekkora taslit tud adni a rosszak listájának örök toplistása: a Karampusz. Az új Jumanji-filmek rendezője, Jake Kasdan ismét azt csinálja, amiben a legjobb: új filmje is egyszerre mesés, vicces, meghökkentő ötletekkel teli és nagyon látványos – valamint pompás szerepet kínál Dwayne Johnson-nak.
A „Mufasa: Az oroszlánkirály” című filmben Rafiki elmeséli Mufasa legendáját Kiarának, Simba és Nala lányának, Timon és Pumbaa segítségével. A visszaemlékezésekben a történet Mufasát egy árva kölyökként mutatja be, aki elveszett és egyedül van, mígnem találkozik egy Taka nevű oroszlánnal – a királyi vérvonal örökösével. A véletlenszerű találkozás egy rendkívüli, sorsukat kereső csoport utazását indítja el – kötelékeiket próbára teszik, miközben összetartanak, hogy elkerüljék a fenyegető és halálos ellenséget.
Paddingtonnal mindig történik valami. Pedig boldogan és elégedetten él Londonban a Brown család padlásszobájában, ám kap egy levelet, és minden a fejére áll. A levél Peruból érkezik, és arról értesíti a kis medvét, hogy eltűnt imádott nagynénje, aki egy Nyugdíjas Medvék Otthonában éldegélt, és bingózással töltötte öreg napjait. Paddington nem habozik, és azonnal Peruba indul, hogy felkutassa Lucy nénit. A Brown család habozik, de azért vele megy. Kalandos, veszélyes és fordulatos útjuk során átvágnak a dzsungelen, hajótörést szenvednek, felkutatják Eldorádót, az elveszett aranyvárost, megküzdenek egy kóros aranylázban szenvedő kalandorral (Antonio Banderas), és végül szembesülnek egy olyan nagy titokkal, ami Paddington egész addigi életét megváltoztathatja…
A legendákkal, érzelmekkel és élettel teli, mitikus Nápoly évezredek óta csábítja magához a hajósokat, turistákat, művészeket. A város egyik villájának tengeröblében, a vízben születik meg Parthenopé – a már újszülöttként is gyönyörű kislány Nápoly ókori nevét kapja a keresztségben. Az ő epizodikus, évtizedeken átívelő élettörténetét követve olyan helyekre és emberekhez jutunk el, ahová a hétköznapi halandók soha: Parthenopé (Celeste Dalla Porta) földöndtúli szépsége megnyitja az ajtókat a legféltetettebb titkok előtt is, az amerikai író (Gary Oldman), az öntelt püspök, a kiégett színésznő, a nápolyi arisztokrácia vagy a saját főnöke, a zárkózott antropológiaprofesszor mind kitárulkozik előtte. Parthenopén áll vagy bukik, hogy mit kezd a meglesett titkokkal, ezek közelebb viszik-e a vágyott boldogságához.
Carag első pillantásra átlagos fiúnak tűnik, de ragyogó szeme mögött hihetetlen titok rejtőzik: Carag alakváltó. A vadonban pumaként nőtt fel, de most fiútestben él az emberek világában. Carag a Clearwater gimibe nyert felvételt, ami egy titokzatos bentlakásos iskola a hozzá hasonló erdőjárók (woodwalkerek) számára. Ez az első olyan hely, ahol végre otthon érzheti magát. Holly, a pimasz vörös mókus és Brandon, a félénk bölény hamar a barátaivá válnak. Caragnak pedig nagy szüksége is lesz rájuk, hiszen a Woodwalkerek világa rejtélyekkel és veszélyekkel van tele.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt… …a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A háború utáni Európából elmenekülve a nagy ívű víziókkal megáldott építész, Tóth László Amerikába érkezik, hogy újra építse az életét, a karrierjét, valamint a házasságát Erzsébettel, miután a háború közben elszakadtak egymástól, határokon és rezsimeken átlépve. Az új, idegen országban magára utalva László Pennsylvaniában állapodik meg, ahol a gazdag és befolyásos gyáros, Harrison Lee Van Buren felismeri építészi tehetségét. Ám a hatalomnak és az örökségnek nagy ára van…
Robert Eggers új NOSFERATU feldolgozása hamisítatlan rémmese a megszállottságról. Egy űzött fiatal nő és az ő megszállottjává váló szörnyűséges vámpír kapcsolata kimondhatatlan borzalmak okozója lesz… Az Északi, A világítótorony és A boszorkány rendezője ezúttal sem a szokványos utat választotta a rémisztgetésre, Murnau – és Herzog - klasszikusát egyedi megközelítésben álmodta vászonra.